True Friends online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

True Friends online

buitenkunst en andere uitjes discussies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Buitenkunst~~

Ga naar beneden 
+7
emo_boy97
Moniek
Milou
günther
Celine
Kridje
Admin
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 3:05 pm

maakt niet uit emoboy je bent meer dan welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
https://truefriends.actieforum.com
emo_boy97

emo_boy97


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 3:30 pm

Thanks Hanna Montana! Razz

Jezus zeg kan Kridje niet eens normaal doen ofzo ¬¬'
Hoop dat het leuk word dit jaar! Heb er echt vet veel zin in. Dit word mijn 1e keer xD dus kunnen jullie mij iets vertellen over wat ik allemaal mee moet nemen of waar ik me op moet voorbereiden...??? Ik ben daar echt zoooo klunzig in *_* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 3:51 pm

emo_boy97 schreef:
Thanks Hanna Montana! Razz

Jezus zeg kan Kridje niet eens normaal doen ofzo ¬¬'
Hoop dat het leuk word dit jaar! Heb er echt vet veel zin in. Dit word mijn 1e keer xD dus kunnen jullie mij iets vertellen over wat ik allemaal mee moet nemen of waar ik me op moet voorbereiden...??? Ik ben daar echt zoooo klunzig in *_* xD

Vergeet in ieder geval niet laarzen een een zaklamp, das echt een must
En niet teveel eten kopen, zonde van je geld, beter meer bier kopen want dat gaat sneller dan je denkt
En een Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
https://truefriends.actieforum.com
Penor Kungen

Penor Kungen


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 4:24 pm

Ik vind het ook fokking storend dat er zoveel willekeurige mensen mee gaan, kunnen we niet een regeling maken dat iedereen 1 dag van buitenkunst gaat? dan hoeven we elkaar ook niet tegen te komen en kunnen we toch met 27 mensen naar buitenkunst. ik zou dan graag op 27 juli willen, ik weet niet of iemand daar een probleem mee heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffdaripper




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 4:39 pm

sjonge. eerst neemt iedereen zn vrienden mee die ''we allemaal niet kennuh'' en was het aantal al exponentieel gegroeid, nu gaan er 3 mensen meer mee, en nu is het een probleem. toen wij anthonio en rik niet goed kenden, en wij vinden het toch ook gewoon leuk dat die zijn meegegaan?

Ik snap best dat je niet met een grote groep overal naartoe wilt. maar vorig jaar was het ongeveer hetzelfde. vind het ook niet zo leuk voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan.

gezellig dude
Terug naar boven Ga naar beneden
emo_boy97

emo_boy97


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 4:41 pm

oke, nou ik neem in iedergeval laarzen mee Razz , ben nog iets te jong voor bier Embarassed
Toch gezellig met zo veel mensen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
günther

günther


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi jan 25, 2011 8:04 pm

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Jengaamused

Terug naar boven Ga naar beneden
Penor Kungen

Penor Kungen


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydo jan 27, 2011 5:11 pm

ff zonder haat of ironie, het lijkt me serieus heel erg vet om naar buitenkunst te gaan. ben er nog nooit geweest maar ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden met z'n allen
Terug naar boven Ga naar beneden
günther

günther


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydo jan 27, 2011 5:17 pm

Hater
Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyzo jan 30, 2011 1:56 pm

Misschien heb ik wat gemist, maar welke week word het nou? pig
Terug naar boven Ga naar beneden
Moniek

Moniek


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 11-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Amersfoort

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyzo jan 30, 2011 5:14 pm

Celine schreef:
Misschien heb ik wat gemist, maar welke week word het nou? pig

Goede vraag
Terug naar boven Ga naar beneden
http://last.fm/moniek50
Milou




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 17-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 12:24 am


Nou ik weet het ook niet echt meer..

Ik denk dat week van 9 tot 16 juli misschien nu nog het beste is.. maar ik weet ook niet of
iedereen dan kan..

Terug naar boven Ga naar beneden
Kridje




Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 12:27 am

gaan we steeds wachten tot iedereen kan dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 12:47 am

Kridje schreef:
gaan we steeds wachten tot iedereen kan dan?
wat is jouw voorstel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://truefriends.actieforum.com
Kridje




Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 12:51 am

Als we het nu weer verplaatsen en er kunnen er weer 1 of 2 niet mee, kunnen we blijven schuiven, lijkt me niet echt praktisch. Hoewel we natuurlijk wel nog een paar maande de tijd hebben, wil ik wel over een maand of 2 graag boeken. Maar dat ben ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milou




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 17-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 2:32 pm


nou regel het dan maar lekker zelf..
als jij diegene bent die niet kan wil je ook graag dat mensen rekening met je houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kridje




Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 8:08 pm

Ja datwel, maar er zit er geheid altijd tussen die niet kan, welke week we ook gaan vrees ik. Dus wat doen we dan als deze week weer iemand niet kan? Blijven schuiven? We kunnen wel rekening houden met iedereen maar er zal er heus wel 1 niet kunnen in elke week dat we kunnen gaan. Ik zeg het niet om jullie te pesten hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kridje




Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 10:10 pm

Iedereen ff mail checken, als het goed is hebje een mailtje van mij. Maar ik was vergeten er een onderwerp bij te zetten :')


nja anyway, reprint:



Beste Dames/Heren,



Wegens aanhoudende onduidelijkheid over Buitenkunst dit jaar, leek het mij een puik plan om een bk meeting te organiseren, met iedereen die gaat.

Om deze vrij centraal te houden en makkelijk bereikbaar voor iedereen involved, zou ik deze graag in de Long John houden (meer ruimte dan @ marktzicht) op ZONDAG 13 FEBRUARI ROND 15:00 uur.
Hoop dat ik nu niemand vergeten ben te mailen, en dat iedereen komt, alsje niet kotm BETEKEND DAT NIET AUTOMATISCH DAT WE GEEN REKENING METJE HOUDEN. Het zou alleen wel praktisch zijn als we dan jou info ontvangen, dus mail mij in dat geval terug met de weken datje wel naar BK kan (ergens tussen Begin Juli en eind Augustus, om het ff breed te houden). Dan houden we daar vantevoren rekening mee Smile.



Willen jullie deze mail ff doorpasen naar de mensen die k niet @hotmail heb? ( Dus alsje iemand niet in de lijst ziet staan, gewoon mailen, IK DEED HET NIET EXPRES)


Groetjes,

Jullie homeboy Dirk<3
Terug naar boven Ga naar beneden
MandydePandy




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoogland

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi feb 01, 2011 3:00 am

Nou mensen omdat iedereen er een big deal van maakt het hele buitenkunst gedoe: ik ben dr biiijjj jjjjjjjjjjjjooooooooeeeeeeepppiiiiiiieeee ik heb 2 vragen:
1. wie is de admin
2. wie is emo_boy
Terug naar boven Ga naar beneden
MandydePandy




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoogland

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi feb 01, 2011 3:01 am

oja en die is penor kungen
Terug naar boven Ga naar beneden
MandydePandy




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoogland

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi feb 01, 2011 3:01 am

wie*
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi feb 01, 2011 1:05 pm

Admin: Arnold
Penor Kungen: Ruben
Emo_boy: Simon
Terug naar boven Ga naar beneden
https://truefriends.actieforum.com
günther

günther


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydi feb 01, 2011 2:37 pm

Buitenkunst gaat echt leuk worden! Very Happy Welke week maakt mij geen reet uit..!
Terug naar boven Ga naar beneden
octopussycat

octopussycat


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 11-01-11

Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Emptydo feb 03, 2011 9:07 pm

jongens wel uitkijken voor deze reptielen he:
Buitenkunst~~ - Pagina 3 Adder2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenkunst~~   Buitenkunst~~ - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buitenkunst~~
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
True Friends online :: True friends gaybar forum :: True friends gaybar forum-
Ga naar: